8 - 17 Augusti uppdateringen ^^

Ja, ska vi ta det senaste eller?
Förra onsdagen (8 augusti) så åkte jag med Eve och pierca sig.. Det va jätte kul hon skrek som fan :) Hade jätte roligt handlade mycket och så :P Det hade regnat tidigare på dagen så jag satte på mej jeans och sen blev det hyper varmt så jag höll på att dö, så jag köpte en kjol som jag såklart satte på mej :P Skiit snygga va det dessutom :D Sen så köpte jag en ny piercing stav till min läpp, med en vit kula med en stjärna i :D
Förra fredagen (10 augusti) så började jag dagen ganska bra tycker jag. Gick och bowlade med mamma, min lillasyster Bella, min bror Daniel och Daniel flickvän Sanna.. Det gick väl inte direkt bra, men det va jätte kul :) Sen på kvällen va jag på bio med Eve, Eves pojkvän Linus, Jenny, Jennifer, Mattias, Micke och Linus.. Såg Rush Hour 3, den va så jävla bra :D Garvade så jävla mycket :) Det va riktigt trevligt att träffa alla som jag inte har träffat på jätte länge :D Så alla som vill se Rush Hour 3 jag rekomenderar att ni ser den :D
I måndags (13 augusti) så tittade jag och Eve på film.. Vi såg White Chicks!! Den är så jävla bra, jag älskar den.. Har sett den minst 100 gånger.. Garvar så sjukt mycket :D
I onsdags så åkte jag och Eve till Stenhamra.. Första gången jag va där, det va ju långt ut åt helvete ^^ Träffade Linus (Eves pojkvän), Dino och Johannes.. Det va kul, vi drack lite och så.. Jag blev lite påvärkad bara :P Vi låg ute och kollade på stjärnorna, det va jätte mysigt.. Jag såg mitt första stjärnfall.. Och jag såg 2 stycken :D Jag älskade de ^^ När jag kom hem dan efter så va jag skiit trött, sov bara 1 timme typ... Bytte om, packade och sen va det bara att bege sig ut igen.. Skulle åka till pappa, satt och halvsov på tåget typ.. :P
Sen idag (17 augusti) så vaknade jag upp och skulle åka till södertälje med min syrra Camilla.. Det va ganska kul :P Men hon va så irriterande för hon kunde inte bestämma sig :P Vi gick in i samma affärer typ 5 gånger :P


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0