Första skoldagen! ^^

Ja, man har ju börjat skolan nu.. Har börjat i en ny klass med Jennifer, Natha & Nyllet... Försöker byta till Eve, Lilles & Jenny S klass.. Men vet inte om det kommer att gå, för de verkade inte som det.. Jag va så himla sur imorse när jag kom till skolan.. Satt i aulan och typ svor över att min klass va splittrad.. Men senare på dagen så tänkte jag, va har det för roll om jag inte går med dom, för det är bara 1 år sen kommer vi hamna i samma klass igen och vi kommer ju ändå gå i samma skola så vi kommer ju att träffas hur som helst.. Men jag vill ju hellre gå med mina vänner, men det blir nog bra hur det än blir.. Om jag inte får byta klass så ska jag börja med servering.. Nervöst, man ska hålla på med fat servering och flambering.. Så det är ju lite läskigt men det blir nog skiit bra :D Sen så fick jag båda mina iv val :D Bageri och temadukning.. Så jag är glad över det :) Går inte så sent på dagarna förutom 1 dag, för då går jag till fem över halv fem.. Denna termin iallafall :P

Jag känner mej så duktig idag :) Jag har gjort sit ups, jag har gjort armhävningar (Jag klarade 10 stycken på knäna, brukar inte ens klara av 1 som vanligt.. Så detta är mega stort för mej :D ) plus att jag är en sån människa som inte orkar tvätta bort mitt smink när jag ska gå och lägga mej, men idag så har jag tvättat bort sminket och sånt.. Så snart kanske jag klarar av att göra många armhävningar :P Vem vet ^^ Då blir nog Benny (min idrotts lärare) stolt över mej :D

Hehe, nä nu måste man ju sova.. Så man kommer upp imorron..
Puss & kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0