Nynäs !!

Åkte till min pappa i helgen.. Det va skiiit kul :)
Jag, Camilla, Linda & Mathilda åkte till Nynäs gård för att träffa Chrille, Jocke & Peter.. Det tog typ skiiit lång tid att komma dit.. Fick vänta på bussen i Vårsta i typ 20 minuter och tåget i Tumba i 15 min.. Sen i Älvsjö så missade vi precis tåget så vi fick vänta i 30 minuter och då gick tåget bara till Västerhaninge.. Så när vi kom till VH så fick vi vänta i 30 min till innan tåget mot nynäs åkte :P Så vi kom typ dit när kl va 22.30 eller nåt sånt :P

                     image15image16image17

När vi väl träffade killarna så va det typ ingen som snackade så jag stog där och babblade för att det va en sån där hemsk tysnad :P Vi gick till Nicksta badet, inte för att nån badade men vi hade inte nåt bättre för oss att göra :P Där satt vi och snackade och så ett tag och så helt plötsligt så börjar Linda typ skrika, då ser hon nåt som rör sig en bit bort.. Hon trodde att det va ett rådjur eller nåt sånt, haha men det visade sig att det va en hund.. Fan va de va kul... Sen när vi gick därifrån så gick vi till ett par gungor och va där i ca 10 minuter kanske, sen gick vi till tågstationen igen och va där... När vi väl ville åka hem så gick det inga tåg eller bussar :P Så vi fick beställa en taxi och det tog ju typ hundra år att få tag på en... Vi va inte hemma fören halv 3 och då va vi alla typ döööö trötta :P
Det va riktigt kul den kvällen :P Skrattade så mycket att jag nästan har träningsvärk i magen :P Haha

Sen idag så åkte jag, Camilla & Lotta och kollade på ett hus i Uttran.. Camilla bara klagade, men huset va ganska fin... De fanns en gäststuga som jag ville bo i, men när jag såg den så ångrade jag mej snabbt som satan... :P Det va så sunkigt så att det inte är sant.. Men allt annat va bra :)

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0