LÖRDAG !!

Igår så va jag på Eve & Lille's spelning i kulturhuset i haninge, drog med mig min syrra och en polare. Fan va kul jag hade, bra band och roliga människor där... Sussie och Chrille kom också dit.. Träffade Linus när vi va på väg upp för rulltrappan från tåget...
Men det va ju tråkigt att flera inte kunde komma...
Gick typ en tipsrunda eller vad de nu heter, å jag vann ^^ Visst vi fuskade lite, men de behövde ju inte dom veta :) Man fick välja bland sakerna som låg på bordet eller hängde på väggen.. Jag tog en Creed skiva, har hört typ 1 eller 2 låtar av dom så jag tänkte att den kanske skulle vara bra :) Sen så såg jag att de låg en Mötley Crüe dvd på bordet, när jag redan hade valt min skiva.. Så jag försökte få folk att vinna den åt mej.. Jenny S som va snäll och tänkte göra det åt mej, tog fel sak när hon väl va där inne och skulle välja... Haha, men men ^^ Och Jennifer va taskig och sa att hon inte tänkte göra det, hon gick ju inte gjorde det ju inte ens.. Så hon kunde ju lika gärna kunnat gjort det för mej..
När klockan va typ 22.30 så drog vi från spelningen för att träffa Chrille och Jocke.. Vi gjorde inte så mycket, men de va kul ändå.. Vi tog tåget som gick 23.13 från handen och vi va typ hemma vid 00.50..
Det va nog den bästa lördagen på länge.. Tack för det :)


Puss och kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Roligt att du tyckte det var trevligt, jätte kul att ni kom! :D

2007-12-02 @ 17:01:02
URL: http://detharvajukul.blogg.se
Postat av: Evelina

Roligt att du tyckte det var trevligt, jätte kul att ni kom! :D

2007-12-02 @ 17:01:07
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0