Mi jobbiga fredag !!

Igår va jag på en spelning på Ekens.. Det va ganska så dött, va inte direkt mycket människor där. Om man jämför med hur många det va när No Remorse va där ^^ Haha, men jag hade roligt ändå.. Va där med Chrille, Anna och Annas kille. Ville se när Björn spelade, men hans band har splittras så det fick jag inte.. Han va inte ens där :/ Men jag såg ett par andra snyggingar :) En gitarrist i ett av banden (typ det enda bandet som var bra) va jätte söt. När jag skulle åka hem så såg jag att han skulle åka samma tåg som jag och i älvsjö så skulle han också på samma tåg igen ^^ Jag fick vänta i typ 20 minuter på att tåget i älvsjö skulle komma och jag kan säga att det va kaalllt ^^ Sen när jag var på tåget och typ va nära tullinge, så tänkte jag åh, snart är jag hemma.. Då hör jag att de säger att tåget inte stannar i tumba :/ Pga nånting med poliser, så jag fick gå av i tullinge.. Åh, jag vet inte hur fan jag kommer därifrån.. Så jag skickar sms till Camilla och ber henne ringa mej så att hon får hjälpa mej.. Så jag fick ta bussen till tumba station. Den fick jag vänta på i nästan en halvtimme. Men ett litet tag så hade jag iallafall något trevligt att titta på.. Men sen så åkte hans buss iväg och de blir väl kanske det sista jag ser av honom :( Och när jag väl kom fram till tumba så måste jag stå och vänta i 20 minuter till på att bussen till vårsta skulle komma.. Så min rumpa va så gott som is när jag kom hem ^^ Men men, det va en roligt upplevelse... Och om jag tänker positivt så nu vet jag iallafall hur jag tar mej hem ifrån tullinge ^^ Hahaha

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0