Tisdagen den 4/12

Igår (tisdag) så va jag i köket... Fick jobba ensam pga att Simon va sjuk.. Va ganska jobbigt skulle göra 3 st olika kött rätter.. Men behövde bara göra 2 men allt gick åt helvete ändå... Men jag fick jätte mycket beröm för att jag fick ut allt i tid.. Även fast allt va kaos så hade jag jätte kul..

Efter skolan så åkte jag, Eve & Jenny in till stan.. Eve skulle stå modell för nått och vi skulle hjälpa henne att hitta de saker hon behövde.. Det va ganska jobbigt, varmt men ändå kul..
Sen kom Lille in till centralen för att möta oss för att vi skulle på en tv-inspelning för ett program som heter Dubbat (det börjar den 16 januari)
Vi frågade typ 5 personer om vägen bara för att vi skulle veta att vi gick åt rätt håll ^^ Och de gjorde vi :D
Programet va typ jäääätte bra ^^ Det va roligt och de bästa va att det va ju kändisar som va med.. Linus Wahlgren, Mikael Tornving (Från Parlamentet) och Henrik Hjelt (Från Parlamentet) sen kommer jag inte ihåg vad de andra hette ^^
När programet va slut så kunde man gå ner och prata med dom och ta bilder och annat... Vi fick en bild på killarna från Parlamentet. Jag ville ha en bild med Linus Wahlgren, men han försvann så fort :(
Jag hade så roligt, vi satt precis vid en mikrofon och jag garvar JÄÄÄÄÄTTTTTTTE högt ^^
När jag kom hem vid halv 10 så var jag så hungrig så jag nästan dog och vi hade ingen mat hemma heller. Så jag fick gå till grillkiosken som va det enda som va öppet. Köpte en 90 g hamburgare... Och när jag väl hade käkat upp hamburgaren och då va jag redan hemma så va jag fortfarande jääättte hungrig :/ Så jag gick och la mej dö hungrig..


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0