Grönan!

Åkte till grönan idag med mamma, micke och några flera :P Det va skit kul :) The Poodles spelade på sommarkrysset.. Såg bara 1 låt, men de va deras bästa.. Sen så försökte Helena få sångaren att ge mej en kram.. Han e så heet :D Men de skrev bara en massa autografer på scenen och inte där vi stog.. Fick inte direkt någon bra bild på han heller och så skulle de typ dra ganska snabbt för de skulle till en festival i Sala :P Men jag är lycklig ändå :) Jag åkte inte direkt någonting, 1 gång stora bergodal banan och 1 gång vilda musen.. :P Sen så tog jag bara en massa lotter :P Vann en söt nalle.. :) Förlorade 5 gånger på hjul spel typ ^^ Haha, jag och mamma blev skit sura :P Men det va kul ändå :P Såg ett par människor som man kände igen :P

Sen när jag kom hem till brandbergen och klev ur taxin så träffar jag Bella :) Har inte träffat henne sen skolavslutningen, så det va riktigt kul :)


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0