Uppdatering :P

Nu har det gått ganska länge på sommarlovet och jag har typ inte gjort ett skit. Visst, jag va i Sälen 1 vecka och så. Men jag har inte direkt gjort nåt riktigt roligt. Förutom när jag träffade Gurkan, för det var jävligt skoj :) Men annars så har jag typ bara suttit hemma och haft skit tråkigt precis som alla andra sommrar! Jag som sa att denna sommar skulle vara annorlunda, men tydligen så blir det inte så.
Idag sa min bror till mej att jag borde ringa till hans jobb och fråga om jag kan få sommar jobba där resten av sommaren. Jag funderar på att göra de, men jag vet inte. Jobba på samma ställe som min bror kan vara lite jobbigt, för både han och mej. Men ganska schysst ändå.
Jag håller helt ärligt på att bli galen här, jag har suttit här för länge. Jag har inte gått ut på typ 2 dagar, om man räknar bort min altan och när jag typ sitter i mitt fönster. Jag blir så rastlös så att det inte är sant, och det värsta är att jag inte kan göra så mycket. Alla mina vänner är typ borta eller jobbar. Visst jag är ensam hemma på dagarna, men det finns inte så mycket att göra här ensam.

Fan va kul det va när min bror kom hem från jobbet idag. Han skulle öppna sin dörr till ballkongen och såg en jävla massa "insekter" typ. De såg ut som en blandning mellan getingar och stora flugor. De va skit många och de hade börjat klättra på väggen under mitt fönster. Danne gick och hämtade min hårsprej för att få bort dom. Den va inte så bra, den räckte inte fram, så han hämtade en doftsprej typ. Då gick det undan, de bara ramla av väggen typ. Fan va äckligt det va. Så slog han ihjäl en med en av mina böcker. Haha det kanske inte låter så roligt, men man va nog tvungen att vara där för att se humorn i det hela :P

Jag är fortfarande singel och lite halft olycklig (men bara vid vissa tillfällen). Men jag klarar mej ändå. Jag har inte direkt behöft en kille förut för att vara lycklig. De är bara ett plus typ :P Men de vore ju trevligt att vara älskad av någon igen. Det finns inte så mycket jag kan göra, mer än att vänta på att det ska hända.

Saknar alla mina brudar, har inte träffat er sen skolavslutningen. Förut om Gurkan. Vi måste alla träffas snart igen och göra nåt kul :) Billigt och bra dåra, för jag har inga pengar :P Hahaha

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vi måste VERKLIGEN träffas snart, jag tror jag blir tokig! Sen äre alltid roligt att shoppa tillsammans men dig ju, så det kan vi ju göra sen när du fått pengar & kommit på allt du behöver! <3

2007-07-22 @ 22:17:14
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0