Another day in my life ^^

Jaha, nu har man sommarlov :D:D Hoppas att en jävla massa roliga saker händer :P Vi inledde sommarlovet ganska bra tyckte jag, eller vad säger ni flikkor? :P
Ja, idag ska jag på en interjuv för ett sommar/extrajobb.. Hoppas att jag får det, för jag vill verkligen jobb i sommar :D Fast det vore ju hur roligt som helst om både jag och Jenny kunde få en varsin plats, så att vi får jobba tillsammans.. :P Men vi får se vad som händer.. :P
Det är skiit tråkigt väder ute, det regnar :'(
Men då blir min lillasyster glad, för då kan hon fixa mask så att hon kan fiska :P Hon skulle göra de igår, men det var så snustorrt ute så att hon fick nästan inte fram några maskar.. Haha, det va ganska roligt att se ;)
Problem med kärlekslivet, har man väl alltid?! Eller jag har iallafall det, jag trodde att det började bli bra.. Fast jag är inte så säker längre.. :/ Hoppas att det löser sig, ganska snart.. Orkar inte vara så här länge till.. Det är så ensamt..

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0