En riktigt bra måndag ^^

Idag har det varit en ganska bra dag :) Blomsterkursen va väl hyfsat rolig, fick spraya vita rosor guldiga ^^ Det va skiit kul :P Sen satt jag, Jenny och Eve och försökte dra med oss mer människor att pierca sig den 30 maj 08 eftersom att vi alla har blivit 18 då :P Jag längtar redan :P Vi fick med oss Anna och kanske Hanna, Nyllet :) Sen efter skolan så åkte jag, Anna & Stoffe hem till Anna för att plugga till ansvarsfull alkoholhanterings provet på onsdag :P Anna tog sönder en glas kanna ^^ Smarta Anna som inte tänkte på att man inte ska hälla varmt vatten i en glas kanna ^^ Så den typ exploderade :P Ganska komiskt när man tänker på det ^^ Vickan & Sussie kom efter typ nån timme och då kan jag ju berätta att vi inte direkt pluggade så mycket ^^ Men faan va kul vi hade :D Sen åkte vi alla ner och käkade på vega baren.. Åh, de va riktigt gott ^^ Sen kom Vickan bästa kompis och då blev det typ bara roligare ^^ Vickan och hon satt och sjöng på busshållsplatsen och sånt, riktigt kul :)

Imorron efter skolan ska Evelina följa med mej och ta en industrial. Det ska bli skit kul, Eve ska typ filma mej :P Kommer se helt sjukt ut ^^ Hoppas att det inte gör så jävla ont :P Men det är ganska kul ändå, för då får man en liten kick ^^ Tycker att det är ganska kul för jag satt och pratade om att jag skulle göra en industrial igår och nu imorron ska jag göra en ^^ Så snabbt har jag aldrig gjort ett beslut :P


Puss & Kraam


Kommentarer
Postat av: Evelina

yeah babe, men det blev ju inte riktigt som planerat med piercingen! ;)

2007-11-13 @ 21:43:31
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0