10/10-07

Dagens klädsel: Vitt linne, svarta byxor som går till knäna och converse som går upp till knäna.
Dagens person: Min pappa (Grattis på födelsedagen)
Dagens kommentar: "Runkar du på dricksen" Haha, fan va vi garvade :P
Dagens låt: Crazy Town - Butterfly
Dagens bästa: Kolakakorna i kafeterian ^^
Dagens värsta: Jag börjar bli sjuk


Idag fyller min pappa 41 år :D Det har inte hänt så mycket idag, inte vad jag kommer ihåg iallafall :P Jobbade med Anna idag igen på serveringen :) Det gick jätte bra, vi samarbetade jätte bra :) Tyvärr så håller jag på att bli sjuk igen :/ Men förhoppningsvis så blir jag frisk innan jag åker till egypten :P Som jag ska göra på höstlovet ^^ Något annat har nog inte hänt idag ^^ :P


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0