11/10-07

Dagens klädsel: Jeans, låga klackisar, grå vit randig tröja
Dagens person: Vickan
Dagens kommentar: "Julskinka är det gris?"
Dagens låt: Metallica - Fuel
Dagens bästa: När några av oss från klassen käkade i Kabyssen
Dagens värsta: Projekt lektionerna


Idag har det varit en jobbig dag. Gick från 8 - halv 5 i skolan, blev ganska trött och så men jag höll ut ^^ På en av projekt lektionerna så hade min grupp utom Cilla ett "möte" om vår grupp. Jag kände mej ganska utpekad av våran lärare eftersom att hon satt med och typ bara pratade med mej och klagade. Men jag skiter i henne, jag brukar ju inte bry mej om vad folk tycker så :P Eller jo, om det är nån av mina nära vänner som säger det men inte om det är någon annan ^^ Fast den här dagen har varit skön ändå, har haft skit kul :) Jag, Anna, Sussie, Vickan, Simon, Jossan, Jessica, K & Nyllet skrev upp oss för att servera den 25/10-07 på Fredrika bremer :) De ska bli skit kul och det bästa är typ att vi får ha byxor istället för kjol som vi måste ha när vi serverar i skolan :D Fan va glada vi blev när hon sa de till oss :P Men de ska bara bli kul att få servera hehe....
Imorron ska man simma med klassen, jag avskyr att simma.. Men det är något som man måste göra för att få godkänt i idrott ^^


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0