Helgen ^^

I fredags så åkte jag in till stan med Eve för att köpa en piercing till min läpp ^^ Jag hade jätte roligt :) Jag köpte en svart ring typ, den är lite snurrad så det ser ut som att jag har två piercingar typ ^^ Men när jag kom hem och min familj såg de så sa de att den var för stor för min läpp... Så då tog jag ut den och så tröck jag igenom en av mina navel piercingar i ena örat... Det gjorde ganska ont ^^ Och sen bytte jag ut den mot en lambrett ^^ Så nu ska jag ha den ringen jag köpte i örat ^^ Ska göra samma sak i det andra örat också sen :P
I lördags så hände de en sak... Men de orkar jag inte skriva om, men jag kan säga att det inte var roligt. Det innehöll en massa blod och glas!



Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0