Nytt Nytt!

Ja, idag har det inte hänt så mycket :P Gick till skolan hade en lektion, åt lunch, åkte hem :P Jag började fixa med en annons på blocket idag, ska ju sälja min moppe... Så om nån som läser detta är intresserad så hör av dig ^^
Från och med imorron så ska jag börja skriva varje dag och så ska jag ha med typ dagens....
Typ så här :

Dagens klädsel: svart grå randiga knästrumpor, svart kjol, svart långarmad tröja, svart vit randig slips och converse skor som går till knäna
Dagens person: Jenny S
Dagens kommentar: "Vad är valla"? Haha Jennys kommentar ^^
Dagens låt: Pat Monahan - Her Eyes
Dagens bästa: Lunchen med tjejerna
Dagens värsta: Vissa delar av blomster lektionen

Detta kommer att skrivas varje dag :P Bara för skojs skull ^^


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0