Sea World

Idag va vi på Sea world :D Det va så jävla roligt... Vi kollade på flamingos, krokodiler, delifiner, späckhuggare, sjökor, sjölejon, hajar, isbjörnar, valrossar och pingviner.. Jag matade delifiner och sjölejon :D Delifinerna va så söta, de va jätte lena att klappa på och jätte snälla när de skulle ta fisken :P Sjölejonen skrek bara när man kom med maten, men de va jätte roliga att mata ändå :D Vi tittade på en delifin show och en späckhuggar show.. Delifin showen va mycket bättre än späckhuggar showen... Delifinerna gjorde mer tricks och de va mycket sötare... Men allt va roligt :D Vi åkte nån sorts flyg simulator.. Det va jätte obehagligt, jag mådde lite illa efter, men det va ju kul att testa.. Va första gången ^^ När jag, Bella & mamma stog och försökte klappa delifinerna så stänkte de ner mej med vatten, två gånger.. Jag tror inte att de gillade mej ^^ Vi blev fotograferade är vi matade dom, så det kom fram en kille till mej och gav mej en lapp där de va nån streckkod som vi skulle spara om vi ville ha bilderna.. De ville vi ju såklart :D Det va en bild på mej och Bella och sen va det en på Bella och mamma :P Jag köpte ett gosedjur, en sjöko.. För de är så himla sööööta :D Men mamma säger att de är fula :P
Aja, jag orkar inte skriv så mycket mer nu... Undrar ni över nåt så fråga ^^


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0