24 september 07

Idag hade jag mina linser på mej :) Kändes lite konstig när jag såg mej i speglar och fönster och såg mig själv utan glasögon :P Men det va även ganska skönt ^^
Jag fick min kladdkaka idag som Eve har lovat mej i flera veckor och jag kan säga, den va värd att vänta på :D
När vi hade rast på blomsterkursen i skolan så gick jag och Jennifer till studie rektorn och frågade om våran ansökan om att byta individuella val hade gått igenom :P Det hade dom, så nu behöver jag inte ha Bageri längre utan nästa termin börjar jag på psykologi :D
Gick och fixade mina naglar idag :D Va jätte kul, va inte som jag hade trott men de brukar det nog inte vara :P Vissa saker gjorde lite ont, när hon hade lagt på det som förlänger naglarna så skulle jag ha handen i nån sak som gjorde att det stelnade och de gjorde ont :P Men de va värt de :D Sen va jag lite elak mot hon som gjorde mina naglar, jag frågade om hon kunde måla en döskalle på fyra naglar :P Och de hade hon aldrig gjort förut, så hon satt och kämpade med att få dom bra :P Men hon tyckte att de va bra att hon fick lära sig göra nåt nytt iallafall :D Det blev skit snyggt när det blev klart :D
Sen efter Eve hade slutat så kom hon hem till mej och färgade mitt hår :D Det blec jätte snyggt och det va så jävla roligt :) Eve hade på sig ett par vita jeans så hon ville inte få färg på dom, så hon satte på sig en soppsäck ^^ Hon såg så jävla rolig ut :D

Puss och Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0