Första riktiga dagen i Florida!

Ja, idag va det första riktiga dagen i florida... :P Dagen började med att jag fick reda på att min lillasyster hade löss! Riktigt bra att ha de när vi är här, men jag har inte fått de... Tack och lov för det! Sen gick vi och åt frukost, fy fan vilka saker de äter här till frukost... De hade bacon, äggröra, stekt potatis, korv, yoghurt, flingor, bröd, våfflor och en massa annat... Vissa saker verkar ju normalt, men de andra :P Jag åt en macka, massa bacon, våffla, äggröra, tortillas typ och frukt... Man blev riktigt mätt, men de va inte värt priset... När vi va klara så gick vi till hotellrummet och fixade oss lite och så gick vi iväg för att hitta ett apotek... Vi frågade så många och de va typ ingen som visste vart de låg... Vi gick in på en Mcdonalds för att köpa nåt att dricka eftersom att vi höll på att dö av törst... De hade iskaffe där så de va jag ju tvungen att ta, med vanilj smak ^^ Så jävla god, men jätte stor... Sen när vi hade hittat ett apotek och köpt de vi skulle ha så åkte vi ner till downtown disney, som är typ en massa affärer och sånt och bara en massa disney saker... Det va ganska kul där, men man blev så trött av att gå omkring och man blev ju hur varm som helst... Vi köpte lite saker och sen åkte vi hem.. Sen låg vi vid poolen ett tag innan vi bestämde oss för att åka till ett köpcenter där det fanns en massa affärer och resturanger... Vi gick först in på The Gap, hittade en skit snygg tröja där :) Sen gick vi och käkade eftersom att Bella och jag va hungriga... Bella åt kyckling bitar typ, mormor åt sallad och jag och mamma åt nån taco sak :P Sen gick vi och köpte skor :) Eftersom att jag och Bella inte har några bra skor med oss som vi kan gå länge i... Bella köpte ett par skit fina svarta skor, mamma köpte nästan likadana oc jag köpte ett par svart, blå, vita converse skor (Ser typ ut som skejtar skor).. :D Sen gick vi till Levi's och kollade på jeans.. Alla snygga fanns inte i min storlek så då gick vi till Guess och där hittade jag ett par skit snygga :P Sen gick vi och kollade efter kläder till Bella, hon köpte en tingeling tröja och en kjol ^^ Sen så gick vi vidare, men klockan va ganska mycket så vi började gå mot taxibilarna, men vi gick in på en till affär innan de.. En sko affär :D Där jag hittade ett par converse skor inte vanliga, utan som går upp till knäna typ :) De va så snygga.. När jag testade dom så trodde jag aldrig att de skulle gå, men jag fick inte gå ifrån affären fören jag knöt skorna, så killen som jobbade i affären hjälpte mej att knyta dom :P Så gick jag och han iväg för att kolla i spegeln, och han sa det va najs, du ska lyssna på mej typ ^^ Så höll han upp handen i luften och sa high five.. ^^ Och när vi kom tillbaka till mamma och de så sa han nu visar vi vad vi har lärt oss... Så höll han upp handen igen och sa high five ^^ Mamma såg ut som ett frågetecken :D Men de är ju najs, det är inte ofta man köpertvå par converse skor på en dag :D Jag ÄLSKAR converse skor :D Killen som skulle ta betalt gick och hämtade ett par strumpor som går till knäna för att de är bra att ha i dom skorna :P Så det har varit en ganska bra dag idag.. Imorron blir det disney land ^^ Hoppas att de blir kul...


Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, låter härligt gumman!:D Saknar dig redan! <3

2007-09-30 @ 14:20:41
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0