Heeeelg :D

Oh, så skönt med helg :D Har varit en ganska jobbigt vecka tycker jag :P
I måndags skulle jag till optikern för att testa linser, men jag fick inte göra de på grund av att jag va sjuk (förkyld)... Kunde knappt prata, så då fick jag en ny tid imorron, måndag kl 15.00 ^^
Sen i tisdags så va det servering i skolan och jag va så stressad, skulle typ vara på tre ställen samtidigt... Skulle hjälpa Vickan i baren, sen skulle jag va hovmästare med Jennifer & Madde plus att vi skulle ha station 1 som va 9 gamla kärringar som satt vid.. Men de gav bra dricks så det va nästan värt de ^^
I onsdags när jag verkligen ville stå i baren så får jag ett sms av mamma där de står att jag ska till läkaren kl 13.00 så jag skulle inte få stå i baren.. Men tack och lov så fick jag stå, men med Jennifer... Så jag va tvungen att rusa när klockan va 12.20 men jag glömde bort att kolla på klockan så när den va 12.25 va jag verkligen tvungen att springa, för att jag skulle hinna ner och byta om och hinna med bussen.. Men tack och lov jag hann :D När jag va hos läkaren så sa hon inte så mycket vettigt, men jag skulle komma tillbaka på måndag kl 13.00..
I torsdags så va de en sån där jätte lång dag.. Började kl 08.00 och slutade kl 16.30 så man va riktigt trött när man kom hem.. Men jag hade ganska roligt iallafall :P
I fredags så hade vi skolfoto, och våran första lektion va idrott.. Men vi behövde inte göra nåt typ, Benny (min idrottslärare) sa att eftersom att typ alla tjejer har gjort sig snygga¨, så skulle vi inte göra nåt som va så jobbigt, men vi gick upp till skolan och satte oss i caféet och drack te eller kaffe och pratade ^^ Så det va en riktigt skön idrottslektion.. Sen efter det så skulle vi ha skolfoto, jag ville sitta... Men det fick jag ju inte göra :( Men jag är iallafall glad att jag fick stå brevid någon som va lite längre än mej, så jag ser inte så jävla lång ut ^^ Brukar alltid få stå brevid folk som är så himla korta så jag ser typ hundra meter ut ^^ Vet inte hur bilden blev, men Vickan sa att alla såg bra ut, så man hoppas ju att det ser bra ut :D Men mitt ensam foto blev typ katastrof, ser ut som helvete... Jag hatar verkligen skolfoton, men man måste ju vara med... Man vill ju ha nåt som man kan sitta och kolla på när man är gammal och grå, sitta och komma ihåg en massa roliga saker ifrån den tiden ^^ Sen efter vi hade blivit fotograferade så gick nästan alla i min klass till kabyssen och käkade, vi firade Matte i min klass han fyllde 18 :D Vi sjöng och allt, han skämdes lite men de va kul ändå :D Alla i hela kabyssen stog och kollade på oss ^^ Vi frågade Lena om vi fick börja lite senare och skippa rasten istället... De fick vi men då fick vi inte va sena, och när vi tänkte ja men nu hinner vi... Vi hade fått notan och då ser vi att de hade räknat fel på vår nota, eftersom vi är elever på skolan så betalar vi bara 25 kr istället för 50... Och de hade gjort full pris, så de fick ändra på de och två i min klass har inte svenska B så de fick stanna kvar och se till att allt blev rätt, medans vi andra typ sprang genom skolan så att vi skulle hinna, för annars skulle vi typ bli halshuggna...
I lördags så åkte jag, mamma och Bella till Siba för att kolla efter en videokamera... Vi hittade en skit läcker, som man spelar in på en mini cd-skiva... Sen så gick vi och kollade på lite spel, Bella ville ha ett data spel.. Hon fick 2 stycken och jag hittade The Urbs, Sims in the city som vi köpte ^^ Så hela dagen satt jag och spelade...
I dag söndag berättade min mamma att min mobil va klar från lagningen.. Så hon, jag och Bella åkte och hämtade den på Heron city...  Sen när vi kom hem så åkte vi och handlade saker till middagen och sen så gick vi alla (och med alla menar jag: mamma, jag, Bella, Daniel & Sanna) iväg och bowlade.. Det va skiit kul, jag ledde första två serierna... Men sen gick det åt helvete och Daniel vann allt ^^ Men det är ju bara ett spel så :P


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0