Rena helvetet!!!

Jag vet inte varför men det känns som om jag inte duger till någonting längre... Allt omkring mej känns bara fel, att jag inte kan göra nåt utan att misslyckas... Alla kanske känner så här ibland, men jag vet inte vad jag ska göra... Jag vill typ bara gråta men jag kan inte, det känns så konstigt... Jag skulle verkligen kunna behöva ett bra råd just nu men jag tror nog inte att nån skulle kunna hjälpa mej ur detta... Det känns som nåt jag måste göra själv, men jag vet inte hur... Jag blir så jävla trött på alla kommentarer från alla idioter, jag har sån jävla lust att klappa till alla som säger nåt dumt... Jag blir så irriterad på människor som inte kan släppa saker, orka gå och dra upp saker från flera år sen!! Snacka om att de inte har nåt bättre för sig! Eller personer som inte ens har nåt med saken att göra och lägger sig i, orka kan de inte skaffa sig ett eget liv?! Man kan bara säga två ord om såna människor jävla idioter!!!!
Om man bara kunde lägga sig och sova och aldrig vakna igen, det skulle vara så jävla härligt just nu! Slippa exakt allting skolan, min familj, alla människor jag hatar till och med människorna jag älskar.. Det kanske låter lite konstigt att jag vill vara ifrån de jag älskar, men just nu så känner jag att jag är så ensam att det nästan är de jag behöver.... Jag tror nog inte att det är många som kan hålla med om det jag skriver, men det är så jag känner...
Jag har alltid varit den som skiter i allt som andra tycker om mej, så jag kan inte förstå varför det har blivit så här nu.. Jag vill bara att allt ska gå tillbaka till det va förut, när jag va så extremt lycklig... Men vem vet när det händer igen, jag kanske aldrig kommer att känna så igen, jag kanske ska ge upp hoppet helt...


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0