Tisdag den 18/9-07

Jaha, så va det en ny dag i mitt liv..
Idag när jag vaknade upp kunde jag knappt andas genom min näsa, va helt täppt... De va hemskt, jag som precis har blivit frisk... Jag hade inte så stor lust att gå till skolan imorse, men jag tänkte att det är lika bra att gå efter som att jag ska vara ledig i 1 vecka så jag kan inte missa så mycket... Så jag pallade mej ur sängen och gick till bussen för att träffa Jennifer... När vi väl kom till skolan så va det bara att byta om och gå till serverings salen för teori lektionen ^^ Då skulle vi typ ha ett litet prov, inte för att de gick så bra.... De va några frågor om vissa ord man använder i restuarang samanhang... Och de har jag inte lärt mej så jätte bra, så jag får väl se hur det går... Jag blev lite glad iallafall, för jag fick den stationen jag ville ha... Jag orkade inte med en massa gäster på grund av att jag är lite sjuk, så jag valde en station som bara hade två bord... Jag fick en reservation, eller jag ville ha dom... Killen som hade bokat bord har varit och ätit hos oss förut... Och jag har serverat honom 3 gånger, så jag valde att ha honom igen ^^ Men det roligaste som hände idag va nog att när jag ska duka av maten på bordet som jag hade så tittar jag på station 3 och då ser jag att min gamla lärare från typ 2an till 5an satt där med några som jobbar tillsammans med henne ^^ Det va så kul, men hon kände inte igen mej direkt typ... När de skulle gå, så bokade de bord och då va inte hovmästarna där så då fick jag göra de och jag va bara tvungen att fråga vilken skola de va, för jag hade totalt glömt bort vilken de va.. :P Och då kände hon igen mej... Hon sa att hon kände igen min röst men inte mitt utseende... Men jag har ändrats ganska mycket sen dess så det är ju förståligt ^^ Men de va jätte kul att träffa henne igen :)
När jag har kommit hem så märker jag att mina nycklar är borta..... Fan va sur jag blev, jag har råkat låsa in dom i mitt skåp i skolan... Så imorron måste jag gå och hämta en extra nyckel för att jag ska komma in i mitt skåp och så... Men när jag väl kom in (fick plinga på, eftersom att min bror ändå va hemma) så ser jag att min moppe är halv ren.. Då har Daniel stått och tvättat den och den funkar till och med ^^ Men den behövdes tankas, trodde jag... När jag och Daniel hade åkt till statiol för att tanka så gick det typ bara i ett par liter och dyrt kan jag ju säga att det va... Men nu funkar den iallafall...
Så om det är någon som är intresserad av att köpa en EU-moped så säg till ^^

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0