Nu känner jag att saker har börjat hända ^^

Idag var jag och Anna på No Remorse för att sätta upp en lapp för att hitta en gitarrist... Då säger en tjej som heter Mona att hon är intresserad ^^ Så vi ska kolla om det funkar och då har vi alla i bandet... Jag, Anna, Cassandra & Mona ^^ Fast vi kan ju ändå ha lappen uppe, kan ju ha 2 gitarrister =P

Kenneth frågade mej och Anna idag om vi ville jobba den 17 mars på någon sorts filmgala ^^ Självklart så sa vi ja =D Vi ska planera lite plockmat som det ska bjudas på och sen så ska vi förbereda det och servera ^^ Jag tycker att det ska bli jätte roligt ^^ Kommer dessutom att tjäna ganska bra med pengar xD

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, filmvisningen kommer bli jätterolig! :)

2008-04-09 @ 23:39:23
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0