Tatuering =)

Nu på senaste tiden har jag börjat tänka mer och mer på min tatuering som jag ska göra ^^ Jag har först bestämt mej och sen ändrat mej typ miljoner gånger.. Men nu känner jag att jag har bestämt mej ^^ Först så tänkte jag göra som stjärnor som går från ena skuldebladet ner längst ryggen och sen fram till magen.. Men jag känner att jag inte vill göra en sån stor allra första tatueringen jag gör.. Så jag ska göra en liknande, fast inte lika många stjärnor.. Ska börja typ vid magen och sidan av revbenen.. Så om jag vill senare i livet bygga på och göra flera stjärnor så kan jag göra det =)
Mamma och jag ska gå till handen tattoo nu i veckan.. Kanske på onsdag för att kolla om de har några tider lite senare i maj och så ska vi kolla om de kan ge mamma lite tips på hur hon kan göra sin tatuering ^^
Hon vill göra någonting och så vill hon få in mitt, min lillasysters och min brors namn ^^ Hoppas att de kommer på någonting bra så att hon blir nöjd ^^

Jag längtar tills jag ska göra den isåfall =P Kommer att göra så jävla ont men förhoppningsvis kommer det bli jätte snyggt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0