Temadag 2 ^^

Idag började man kl 9.00, sovmorgon =D
Hade på mej min korsett idag, så jag kunde knappt andas på hela dagen ^^ Fast dagen blev ända riktigt rolig ^^ Fast första timmarna på dagen sög men efter lunchen blev allt jätte bra ^^
Då blev man som barn igen för vi skulle "pyssla" Det va roligt ^^ Så haha Eve för att du missade det roliga xD När vi hade gjort klart våran uppgift som vi skulle göra så började vi göra lite andra mycket roligare saker ^^ Kroppsmålning typ =P
Jag limmade fast saker på Loppan & Chrille.. Sen målade vi saker med typ glitterlim om man kan säga så xD Jag fick en smiley, en stjärna, en trumpinne & ett A... Loppan fick ett lerhjärta fast limmat på sin arm, en smiley dit målad och sen målade jag dit en DNA-Spiral ^^ Chrille fick en stor platt klump lera fast limmad på sin arm, en smiley på handen, ett C på andra handen och ett lerhjärta fast limmad i pannan xD
Sen efter det så fick vi godis, chips och dricka ^^

Så en än gång Eve, haha för att du missade det roliga =D xD


Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha kanske det, men min sovmorgon var fan den skönaste på länge! ;)

2008-04-20 @ 20:23:05
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0