En riktigt lyckad dag =)

Idag så var jag, mamma, Micke, Daniel, Sanna & Bella och bowlade... Det va skit kul jag, Sanna & Bella spelade på samma bana och de andra på en.. Jag vann över Sanna & Bella *stolt* Slog 5 strike =D Jag hade jätte roligt även fast jag är jätte dålig på att bowla..

Sen var jag, Eve, Jenny & Lille på en inspelning för Fråga Olle... Det va riktigt kul, det ända som var irriterade var typ 10 blattar som satt framför oss och höll på att störa och skit under inspelningen och före.. De va jätte irriterande !! När inspelningen var slut så fick vi gå ner och ta bilder med de som var gäster, Martin & Olle.. Det var hyper roligt =)

image26

image28

image29


Sen på tåget hem så hade jag hyper roligt... Eve hade lånat min mobil för att skicka sms till hennes pappas flickvän för att fråga om de hade pärlsocker eller kokos hemma =P Och sen så sa Eve att hon skulle göra negerbollar.. Då fick hon som svar: Men please Eve, det är verkligen rätt omodernt att säga negerboll....
När jag läste det så började jag skratta så mycket att jag nästan började gråta... Det satt två utläningar typ brevid och den ena satt typ och glodde och skrattade åt mej för att jag tyckte att det var så himla roligt... Sen skickade Eve tillbaka: haha mullatboll med mjäll..
Fy helvete vad jag hade roligt med det =D

Så jag kan lugnt säga att jag har haft en lyckad dag ^^


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, JÄTTE snygga bilder! ;)

2008-02-10 @ 15:54:49
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0