Inte så bra igen =(

Ja, men detta är ju helt prefekt.... Inte bara att jag hade en dålig dag igår, utan idag så blev det nästan likadant.. Fast om man ska se det från den ljusa sidan så spydde jag inget idag =) Men när jag väl hade kommit hem till min pappa och skulle gå och handla med min styvmamma och min syster, så svimmar jag... Hade precis gått ur huset och känner mej lite yr, så jag försöker sätta mej på en bänk som vi har precis utanför dörren samtidigt som allt börjar bli svart.. Men istället för att sätta mej ner så faller jag slår i huvudet i bänken eller marken är inte helt säker =P Men jag svimmade.. Min styvmamma och syster fattade ingenting, de trodde att jag snubblade eller något.. Men sen så började jag tydligen skaka och mina ögon typ rullade bakåt, ungefär som om jag hade fått ett eplepsianfall (eller hur det stavas) De var hyper rädda.. Spräckte min läpp och har lite ont i ansiktet men annars så mår jag bra nu...
Jag kan ju lugnt säga att detta inte har varit de bästa två dagarna i mitt liv ^^ Men jag får väl hoppas att min otur vänder snart =)


Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Men gumman då! :(

2008-02-24 @ 16:03:14
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0