Min helg =)

Jaha, vad har hänt denna helg? ^^

Fredag:
I Fredags så fyllde Vickan 19 år.. Grattis igen gumman =) Vi käkade i Kabyssen som vi alltid gör när någon fyller år =) De va jätte kul och jätte god mat... Vi kom 10 minuter för sent till lektionen för att de i Kabyssen tog så lång tid på sig för att komma med korten som några hade betalat med... Så Lena blev skit sur.. Sen när jag & Anna hade gjort så gott som allt vi skulle göra den lektionen så gick vi till datorerna för att hon skulle kolla upp en bok och jag tänkte kolla vilken tid jag skulle ta tåget... Då kommer Lena och ställer sig och skäller ut mej för att JAG hade gått ifrån lektionen utan att fråga (som vi aldrig har behövt göra tidigare)... Jag blev skit irriterad.. Hon stod baa och skällde på mej när Anna hade gjort samma sak som jag och stod precis brevid mej... Det är verkligen dåligt, tycker jag!!
Sen när jag väl skulle åka hem så åkte jag tillsammans med Nico & Jenny... Nico och jag gick av vid älvsjö och Jenny satt kvar på tåget ^^ Jag gick till andra sidan för att vänta på Södertälje tåget och Nico stod kvar på den andra sidan =P När jag nästan är hemma så kommer det en bil som typ bromsar in bakom mej ^^ Det va min pappa =P Han försökte "köra på mej" Haha, fast på ett snällt sätt ^^ Senare på kvällen gick hela familjen upp till Lottas syster och va där och pratade och hade kul ^^

Lördag:
Vi va på fotbolls cup typ ^^ I idrottshuset i Tumba =P Det va jätte kul, massa svettiga killar som springer omkring ^^ Det är alltid lika uppskattat =) Det enda som var lite jobbigt var nog att man fick så jävla ont i rumpan ^^ Men rumpan domnade bort efter ett par timmar ^^ Jag, Camilla, Dennis, Maria & Lena va typ först där och åkte hem sist ^^ Vi och sen några flera som hjälpte till att ta bort saker från cafeterian (tror jag iallafall att de gjorde) Hehe, vi fick gå omkring och städa när alla hade gått därifrån ^^ Ganska kul även fast det var äckligt ^^

Söndag:
Idag kan jag inte säga vad som har hänt, för jag har bara varit vaken i någon timme och har inte gjort så mycket ännu ^^


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0