Skärholmen med Eve =)

Eve & jag åkte till skärholmen idag för att fynda lite =P Tog ca 1 timme att åka dit men de va värt det =P Vi gick omkring och kollade lite i en massa affärer.. Vi gick in på JC och ner på deras outlet del, så jävla mycket billiga saker där =D Det var nästan så att jag hade dött och hamnat i himlen =P Jag köpte ett par jeans och en tröja, betalade 80 kr sammanlagt =O Jeansen som jag köpte kostade tidigare 599 kr men kostade nu 50 =P Tröjan kostade 30, nu vet inte vad den kostade innan ^^ Eve hittade också en massa roliga saker.. Vi två är bäst på att fynda, jag lovar =P När vi sen hade gått och kollat omkring typ överallt så gick vi och käkade för vi var jätte hungriga.. Eve tänkte äta sushi men jag övertalade henne att äta nachos med mej istället ^^ Det var jätte gott, efter det så började vi ta oss hemåt... Vi tog tunnelbanan till Liljeholmen och därifrån typ tvärbana eller något sånt till Åkersberga och sen vanliga tåget till Handen ^^ Jag satt på tunnelbanan och va lite nervös (litade inte på att vi hade gått på rätt, men det hade vi)
Men som vanligt när Eve & jag har varit och shoppat så har man jätte roligt... Om det är någon mer som vill följa med nästa gång som vi ska åka och fynda, så säg till =D Alltid roligare med flera ^^



Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0