Den Hemska Tisdagen

Idag så har jag varit hos läkaren och "opererat" min tå.. Va jätte nervös innan, gjorde ont som fan när jag skulle få två sprutor.. Tårarna bara rann, hatar att ta sprutor gör ju så himla ont.. Men efter det så kände jag ingenting... Kunde knappt gå efter det, haltade typ ^^ Hoppas att det blir bra efter detta ^^ Tydligen så blödde det jävligt mycket =P Kunde inte kolla va ju skit skraj =P
Jag har äntligen blivit av med mina cheap monday byxor =P En tjej i borås ville ha dom så vi gjorde ett litet byte =P Hon får mina byxor och jag får en kjol och ett linne av henne ^^
Imorron ska jag och tjejerna gå på kändis jeopardy ^^ Hoppas att det är några roliga som är med =P Fick veta idag när familjen satt och åt att Sanna (Brors flickvän) också ska dit fast med hennes klass =P Hon vill inte gå, men det skulle ju vara roligt =)
Sista dagen i varmkök imorron, ska bli så skönt att börja inne i kallkök ^^ Massa goda saker att äta..

Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0