En helt ny dag ^^

Jag vill gå på Korn konserten som är den 4 februari =P Ska kanske gå, om Chrille har råd ^^ Hoppas att han har det för jag vill så gärna gå och jag vill inte gå själv ^^ Han är den enda som jag känner som gillar dom =)

Imorron (Torsdag) öppnar Shock i stockholm.. Jag, Anna & Stoffe ska åka dit efter skolan och spana in den =P Kolla om det finns några coola saker att köpa.. Men jag har sett på deras hemsida att de har ett par skit snygga strumpbyxor som jag vill ha och ett par knästrumpor ^^ Ska kolla om de finns i affären för då ska jag köpa dom =)

Jag va hos tandläkaren idag, hade två hål =P Börjar bli van, har aldrig gått från tandläkaren utan att ha hål =P Ska tillbaka 3 mars.. Ganska långt kvar men jag klarar mej =P Fick tandtråd av dom hahhaha ^^

Idag i köket va det jätte kul ^^ Jag hade grädd krig med Anna.. Hahhaha fast för det mesta så latade jag mej ^^ Och spelade på Sussies mobil =) Hon har en gammal mobil för tillfället.. Typ nokia 3310 så jag satt och spelade snake 2 =D Slog hennes rekord dessutom hade skit kul.. Har ju inte spelat det på flera hundra år =P


Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0