Irriterande !!!!

Jaha, för bara ett litet tag sen så addade en kille mej på msn.. Har tydligen fått den från helgon.. Typ det första som han säger till mej är att jag är jävligt snyggt för att ha glasögon och sånt.. Det tycker jag är ganska elakt sagt, typ som att alla som har glasögon är skit fula.. Sen så sitter han och säger att det inte hör till det normala att ha glasögon, tandställning eller t.ex rosa hår.. Och då fick jag bara en känsla av att vilja slå ner han..
Han tror att han impar på mej genom att säga såna saker.. Jag tar det mer som en förolämling än en komplimang.. Jag tål inte såna människor som ska sitta och säga att man är snygg för att ha glasögon... En kille skulle ju inte sitta och säga till en tjej som inte behöver ha glasögon: va snygg du är för att inte ha glasögon.. Det är ju också en förolämpning mer än en komplimang tycker jag iallafall...


Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, vilket as! Vi söker upp honom och så slår vi ner han ;)

2008-01-28 @ 17:17:54
URL: http://detharvajukul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0