Nyår :)

Nu kan jag lycklig som fan säga att jag är jävligt glad att år 2007 är över =D
Hoppas att 2008 blir mycket mycket bättre...
Ja men kul hade jag iallafall igår åkte hem till Eve. Där va Eve, Linus, Jenny S, Marcus, Liv och jag ^^
Vi käkade tacos och sen spelade vi ett spel som vi tyckte va tråkigt så när vi hade spelat ett tag så bytte vi ^^ Det va inte heller så jätte kul, jag torskade totalt ^^ Sen snackade vi lite och sen spelade jag, Eve, Jenny & Liv ett spel medans killarna satt vid datan typ ^^ Jag förlorade igen =P Hahahahha
Sen så körde vi jag har aldrig... Jag satt typ bara och gap skrattade eftersom att jag inte har gjort så mycket och alla andra hade gjort en jävla massa ^^ Det va jääääääääääääättttttttte kul ^^ Så nu har jag fått reda på en massa saker om folk som jag inte visste tidigare =P Men jag älskar er ändå =)
Ja, fast kvällens höjdpunkt va nog att en ljus stake började brinna =P Eve satt och sa det luktar bränt och så går hon ut mot köket och skriker shit.... Då flyger Linus upp ur fåtöljen och ramlar pladask på golvet... Alla vi andra sprang efter för att vi ville se vad det va.. Så kommer man ut i hallen och det är fullt med rök för att en ljus stake hade börjat brinna... Eve fyller en skål så mycket hon kan med vatten och kastar det mot elden... I skålen va det fullt med morötter så när elden var släckt så ligger det morötter över bordet och golvet ^^ Ganska roligt om man ska vara ärlig.. Jag & Jenny står typ och garvar sönder oss medans Eve är helt galen typ =P

                                                                           


Sen efter tolvslaget så va det dags att åka hem.... Då när jag kommer till Söderbymalmskolan och ska gå av för att vänta på 834an mot Svartbäcken så står det två polisbilar där och en jäääääääävvvvvvvvllllllllllaaaaa massa fulla ungdomar... Och när det kommer bussar så stannar dom inte, nej dom åker bara förbi..Så där stog jag och frös.. Jag tog ur mina hörlurar för att lyssna lite på vad folk sa och då va det en tjej som också bara väntade på bussen (som aldrig hade varit i Haninge) frågade ett par tjejer varför bussen inte stannade och då sa dom för att de va för mycket ungdomar där och att man skulle gå till Torvalla... Så hon började gå mot Torvalla och jag också eftersom att jag ville hem... Så frågade hon mej vart det låg för hon hittar inte, jag sa att jag skulle dit så vi kunde gå tillsammans... Vi snackade lite på vägen dit och var lite upprörda över att bussarna bara åkte förbi.. Kan dom göra så? När vi väl kom till torvalla så fick vi vänta i typ en halvtimme på att bussen skulle komma och då när vi gick på den så va den full med ungdomar.... Samma ungdomar som hade varit vid Söderbymalmsskolan... När bussen körde iväg och va typ vid söderbyleden så blir det slagsmål på bussen... Jätte kul eller inte.. Killarna flög omkring på bussen som jävla galningar helt sjukt... Men jag klarade mej av bussen *tack och lov*
Jag gick av vid skyttens gata för att gå till en fest där min mamma var... Så när jag kommer dit så hälsar jag på mamma och Micke.. Medans mamma är och hämtar ungarna (som jag skulle ta med mej hem till oss för att de skulle sova) så står jag och snackar med Micke och helt plötsligt så kommer någon snubbe fram till mej och säger Gott nytt år och börjar krama på mej... Sjukt men men ^^ Jag frös så jävla mycket.. Jag kunde inte känna mina tår... Så det första jag gör när jag kommer hem är att ta av mig mina kläder och sätta på mej mjukiskläder och sen bädda upp en säng så att en av ungarna kunde sova i... Somnade de då, o nej de va vakna till kl halv 4... Jag va hur trött som helst så jag skickade ett sms till min mamma runt 3 och sa.. Nu skiter jag i att dom inte har somnat för nu går jag och lägger mej... Då ringde mamma till mej och ville prata med Bella, hon ringde igen vid halv 4 och då halv sov jag hon ville veta om dom hade somnat ännu och det hade dom =D
Så jag kan säga att sista dagen på året va nog ganska bra =D

I sure hope that this year is better than the last...

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0