Shopping dag ^^

Idag öppnade Shock i stan ^^ Jag, Anna & Chrille åka dit för att kolla in kläderna och så =P
De hade jätte mycket snygga saker, blev förälskad i affären =D Chrille testade en jacka som han ska köpa imorron (skit snygg va den också ^^).. Anna & jag testade korsetter ^^ Hittade en som va skiiiiit snygg på, ville köpa den men så kollade jag på priset och då va de bara att skita i det ^^ Den kostade 1100 kr, tycker jag är lite för dyrt för en korsett =P Ska kolla imorron när jag ska dit igen om de fanns någon som var lite billigare ^^
När vi var klara på shock så gick vi till h&m för att jag och Anna ville köpa stay-ups ^^ Vi köpte likadana, de va jätte snygga ^^ Jag ska ha dom imorron om det inte blir dåligt väder =P
Träffade Camilla i stan också.. Såg inte att det va hon ^^ Hon stod och vinkade som en idiot =P Vi pratade lite och sen så skulle hon gå ^^

Om ni vill se bilder på kläderna så finns dom på min bilddagbok:
http://isbiiteen.bilddagboken.se

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vart ligger butiken?

2008-01-24 @ 23:04:22
URL: http://digitallove.blogg.se
Postat av: Anonym

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0