...

Jag blir så jävla irriterad på min mamma ibland...! För några veckor sen så försökte hennes ex misshandla henne, för att hon gjorde slut med han! Och nu när jag vaknade imorse (är hos min pappa) så hade jag fått 4 sms från min bror och min mamma.. Min bror berättade att han va hemma hos oss och min mamma hade skickat sms för att först fråga om det gick bra att han bodde hos oss ett tag för att han inte hade någonstans att bo. Sen på nästa sms från mamma stod det att jag skulle glömma det första smset för att det va dumt av henne att fråga.. Sen det sista smset så stod det att han bara skulle sova hos oss inatt och att han inte skulle bli kvar.. Att jag inte behöver oroa mej och att hon förklarar allt senare...
Jag kan inte fatta att hon ens kan tänka sig släppa in honom i huset efter allt som har hänt med honom! Jag kan ju lugnt säga att jag inte känner mej säker hemma, när han är där... Jag sa till min mamma samma dag som det hända att om hon släpper in honom i huset igen så tänker jag ta med mig Bella och dra därifrån.. Lämna Bella hos Conny (hennes pappa) och sen åka hem till min pappa... Vill verkligen inte ha honom runt min lillasyster.. Men jag visste att hon skulle ta tillbaka honom nån gång, det är så hon gör.. Men fan inte efter att han försökt att misshandla henne..
Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska åka hem eller inte... Det är ganska jobbigt att stanna kvar.. Börjar 8 imorron och det tar typ 1 timme att åka härifrån, plus att jag har min psykologi bok hemma hos mamma =/


Puss & Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0