6 Maj

Idag va jag & Loppan på No Remorse för att prata med Kenneth och Kjelle om maten till filmpremiären =P De tyckte att de vi hade kommit på va jätte bra =D
Efter det så gick vi tillbaka till skolan för att prata med Gunnar, vi visste inte om vi hade prov på fredag eller inte.. Men tack och lov så har vi inte det =D Eller iallafall inte i naturkunskapen bara i matte =/ Vi skulle även kopiera lite saker ur ett par böcker =P Även fast vi inte får göra de ^^
Sen gick vi till kulturhuset och skulle plugga xD Det gick ju sådär, jag fick leka lärare ^^ Skulle hjälpa Loppan med algebra tal =) Det va roligt, vi satt och typ asgarvade och så =P
Vi satt och pratade och jag hade precis druckit och så säger Loppan någonting så börjar jag garva.. Då jävlar fick jag hicka xD Och självklart så satt vi och garvade åt det ^^
När vi väl skulle gå så va jag så jävla kissnödig så jag höll på att dö, så vi gick ner till toaletterna och jag ville inte betala 5 kr för att komma in på toaletten så vi stog utanför och väntade i typ 10 minuter på att en tjej som var där inne skulle bli klar så jag kunde gå in xD
Vi åkte dessutom och kollade på skor xD Anna köpte ett par leopard skor, riktigt söta =P Massa godis handlades också =D

Den här dagen har varit relativt lyckad xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0