Bra dagar =)

Torsdag
In Flames va så jävla bra =) Hade så himla roligt med Loppan & Chrille... Tyvärr så träffade jag inte alla de som jag hade planerat att träffa pga att min mobil blev cp så jag kunde inte ringa eller skicka sms... Folk kunde inte heller ringa eller sms mej xD
Men det gjorde ingenting för den började funka igen efter konserten ^^
Tyvärr så mådde jag inge bra efter konserten så det blev ingen bandit fest =/ Kände mej lite elak mot Eve och Jenny som hade stått och väntat på mej och Loppan ett bra tag...

Fredag
Jag & Lille piercade oss, Lille piercade naveln och jag tungan =D Fy helvete vad vi va nervösa ^^ Men jätte glada att det är gjort nu =)
Direkt efter jag hade piercat mej och vi hämtat is på McDonalds så va vi tvungna att skynda oss till tunnelbanan för att vi skulle hinna till Parlamentet inspelningen... Det var jätte roligt, men jag hade ingen is så jag hade ganska ont i tungan ;P Blev inte bättre att man skulle sitta och garva heller xD

När jag sen va på väg hem så gick jag upp till torget för att visa mamma min piercing xD Då va min bror och Micke där också ^^ Mamma tyckte att det va äckligt och Danne sa bara har sett sånt så många gånger så jag bryr mej inte ^^ Micke sa inte vad han tyckte =P Sen så va det en kille med dom som ville se för han och hans kompis hade tänkt göra det dagen innan men han hade inte vågat xD *Måste ju bara säga att han va ganska söt dessutom* =P
Blev äcklig nyponsoppa till middag =( Kan ju lugnt säga att jag är jääääätttttttee sugen på en köttbit just nu xD


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 12:39:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0