:)

Lovet än så länge har varit riktigt roligt :)
Har umgåtts med vänner/familj och haft otroligt kul... Hoppas att resten av lovet är lika kul :)

Idag va jag i stan och åt lunch med tjejerna... Det va riktigt kul eftersom vi inte träffats på typ 1 vecka.. Inte för att mycket hade förändrats på 1 vecka men ändå hade vi en hel del att prata om :)
Efter lunchen drog Eve och träffade Linus.. Vi andra gick till typ alla H&M som fanns för att hitta en jacka till Jennys mamma.. Efter det drog Jenny hem, jag & Loppan stannade kvar i stan för att leta påskpresent till hennes morfar ^^ Vi hittade lite roliga saker :)
Jag köpte ett döskalle sugrör för 10 kr, jäääätttteeee söööööt :D
Bilder finns på min bdb: http://Isbiiteen.bilddagboken.se

Nu känns det äntligen som att våren är här :) Hoppas att den stannar så man kan gå omkring i vad fan man vill utan att folk frågar om man fryser ^^

Jaha, på måndag ska man åka och träffa typ hela släkten på pappas sida.. Eller iallafall: Farmor, Farmors man Janne, min Gudfader (Putte), hans dotter Hanna, Farbror Thomas & hans fru Mia, deras barn Markus och Jonas :P
Ska bli ganska intressant... Har inte träffat Thomas & hans familj på typ 3 år... Hoppas att barnen har växt upp och kan sköta sig :P

Jag har börjat fastna för spanskan igen ^^ Det är ett riktigt fint språk enligt mej :P Ska börja använda det oftare, kan ju vara ganska bra om det fastnar om jag nu ska flytta till Spanien någon gång :)


See ya later biatches <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0