No more bandit :'(

Idag va jag & Eve på möte med nästan hela 118110 gänget, vi visste att vi skulle få dåliga nyheter men trodde inte att det skulle vara så här dåliga...
Vi har sagt upp vårat avtal med Bandit, så nu blir det ingen bandit kryssning (jag som såg så fram imot det) och inga fler bandit fester..!
Men när Azze berättade vad som hade hänt och allt så förstod jag varför vi rev kontraktet... Nu blir det istället en massa andra klubbar och event :) Inga rock saker men det blir ändå skoj...

Azze sa att om jag och Eve hittar något som vi vill gå på kanske en rock klubb eller spelning så ska vi säga det till han så fixar han in oss så att vi kan göra reklam för 118110... Genom att ta bilder och blogga, jag tar bilder och Eve bloggar :) Då skulle vi få låna Azzes systemkamera... Så jag hoppas att vi hittar något för jag älskar den kameran, har lekt lite med den redan :D:D


See ya later biatches <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0