Update :)

Nu har jag inte skrivit på länge igen.. Det beror på att mitt internet inte fungerar i mitt rum och jag har ingen lust att sitta och crasha i mina syskons rum..
Men förhoppningsvis kommer mitt internet att funka snart för jag får panik..!

Denna vecka har varit ganska rolig :)
Va på studentskiva igår, Hebbes... Den va på Metro, va där med Camilla, Maria, Hanna och Johan.. Det va helt okeey men det roliga började inte fören efter 12 typ :P
Såg min ena snygging där, blev fan helt chockad att han va där :P Men jag blev ju glad för han är ju ögongodis :D:D
Ena bartendern som jobbade va också jädrans snygg men de va nog de enda som va det på hela festen :P

Snart påsklov, hoppas att det blir lika roligt som sportlovet :D
Jag ska försöka skriva lite oftare nu :) Så blir Jullan kanske lite glad ;)

Nä, nu ska jag gå och ta en ipren och försöka göra någonting skoj xD

See ya later biatches, hahaha <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0