Bara för att jag har tråkigt :P

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år
2.Vem var den sista du träffade? Mamma
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Get Smart
5. Vem ringde du senast?  Mamma ^^
6. Ditt senaste sms och till vem? Till: Lil' Sis.. Det stod: Okeey.. God natt puss <3
7. Vad är helgens planer? Imorron blire tjejmiddag hos Eve, på lördag blire jobb på M-bryggeriet med 118110 
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Always sms :D
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Typ 1 timme sen :P
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 10.30 :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Min säng :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Badrummet?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis jobbar jag i en bar och får riktigt bra betalt, så jag kan öppna eget :)
17. Vad skrämde dig som barn? Samma saker som nu :P
18. Vem fick dig att skratta senast? Loppan & Eve :P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Både ja och nej :P
20. Har du stationär eller bärbar dator? Laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas byxor och linne :P
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 stycken :P
23. Hur många landskap har du bott i? Haha kan inga landskap :P Men har bott vid stockholm hela mitt liv :P 
24. Har du någon gång spytt på någon? Bara som bebis 
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor och skor
26. Är du social? Ja, oftast
27. Vilken är din favoritglass? DUMLE :D
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, shoppa, flytta & spara
29. Tycker du om kinamat? Oja :D
30. Tycker du om kaffe? Ibland är det gott
31. Vad dricker du till frukost? Brukar inte äta frukost.. Men brukar ta ett glas iste eller multivitamin :P
32. Sover du på någon särskild sida? Sover alltid på vänster sida av sängen :P
33. Kan du spela poker? Yes, det kan jag :D Det är skiiiiit kul 
34. Tycker du om att mysa? Ja, det är klart
35. Är du en beroendemänniska? Beror på..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Kände förut :P
37. Vill du ha barn? Just nu: Nej.... Sen: Kanske :P
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope
40. Föredrar du havet eller en pool? Gillar inget men måste jag välja så pool 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kjolar :D 
42. Äger du dyra smycken? Nope
43. Har du någon gång testat narkotika? Näää
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Pommes :P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att välja
46. Välj ett ärr på din kropp? Det vid mitt högra knä :P 
47. Vad har du för ringsignal? Plan Three - Triggers :)
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ingen aning :P Sånt vet mamma 
49. Flirtar du mycket? Beror på vilket tillstånd jag är i ^^
50. Vart togs din profilbild? På Niki
51. Kan du byta olja på bilen? Nä, det kan jag inte :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte ens körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? The heroine Diaries fast den läser jag fortfarande.. Annars The Dirt :)
54. Läser du dagstidningen? Kan hända :P
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nope
56. Dansar du i bilen? Händer :P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? BANDIT :D
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad det va för fördrink på kvällsöppet idag :P
59. När var du i kyrkan senast? Typ när min pappa gifte sig.. Avskyr kyrkan..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0