18 April

Denna vecka har varit både bra och dålig... Men det känns som att den har varit mer dålig.. Hade "betygssamtal" med Maria angående servering C.. Då fick jag se mitt betygspapper från Niki och det va fan nära på att jag började gråta... Jag hade fått det sämsta på alla kryss förutom på min närvaro, där va det det bästa... Jag kan fan inte fatta hur det där jävla subban Kamilla kan sätta det på mej, när hon själv gick omkring och gav mej så mycket beröm hela tiden... Hon hade skrivit att jag inte visade något intresse alls...! Efter samtalet så gick jag iväg och ringde mamma och berättade vad som hade sagts och då va det riiiktigt nära till tårar.. Nu har Maria sagt att jag typ bara kan få VG i Servering C pga betyget från Niki..! Hon sa även att jag bara kan få det om jag lyckas bra på praktiska provet... Så den jävlen som förstör någonting för mej på praktiska provet, den är det synd om.. De är faan sjukt, jag förtjänar ett MVG jag har slitit arslet av mej för att få bra betyg och så tycker Kamilla inte att det är bra nog och ger mej hur dåliga betyg som helst..! Allt är hennes fel..

Mamma hämtade ut mina inbjudningskort till studenten i veckan :) Och de va så sjukt söta.. Nu gäller det bara att hitta adresser till alla som jag ska bjuda :P

I torsdags va det utsällning på Fredrika Bremer... Jag, Loppan & Eve gick för att kolla.. Ända anledningen va för att jag & Loppan va med :P Min ena bild blev jätte snygg och den andra va halvsnygg... Det såg ut som om jag hade skit håriga ben pga ljuset... Loppans blev också jätte snygg men jag tycker att det va otroligt amatör aktigt.. Det va ju inte direkt något specielt med bilderna.. Bara vanliga bilder på tattoos/piercings och det kan nästan vem som helst göra.. Senare på kvällen va jag & Eve på Klubben och kollade på Martin & Kevin när de spelade.. De va faktiskt riktigt duktiga, blev helt chockad när Kevin sjöng.. De va riktigt skoj, hade inte träffat dom på länge...

Igår (Fredag) va det första 118110 jobbet som inte va på Harry B James, istället va det på Berns.. Det  va faktiskt ganska kul, vi delade ut kondomer och visitkort vid VIP ingången...
Kan ju inte direkt påstå att jag träffade folk som jag kände men det är väl inte så konstigt :P Nästa event blir Structure, bara för det kommer jag inte ihåg datumet men det spelar ingen roll ^^

På nattbussen hem va det ganska kul :P Även fast jag va själv, jag satt typ och garvade åt folk som gick på och av bussen.. Det va en snubbe som skulle gå av och han reste sig lite försent så bussen hann åka iväg innan han gick av och det va ganska skoj :P Sen när han och hans polare skulle gå av så säger han till mej: Heej gumman, du va ju söt ^^
Jag blev fan paff ^^ Fast han va ju inte direkt ful men inte snygg heller :P
Va hemma vid typ 3 tiden, då va det bara att gå och lägga sig.. Hade skit ont i fötterna, frös som fan och va jääättte trött :P Gick ur sängen när klockan va typ halv 1 idag, kollade sl och såg att jag va tvungen att skynda mej... För min buss gick 13.11 och jag som är så jävla seg på morgonen :P Fick klä på mej fort som fan, packa väskan, sminka mej, m.m och sen bara springa till bussen.. När jag ska gå av i Älvsjö ringer min syrra och frågar var jag är, för de va i Tumba och handlade... Så jag fick åka bil från tumba hem till pappa :):)

Bilder finns eller kommer snart på http://Isbiiteen.bilddagboken.se


See ya later biatches <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0