15/8-09

Nu sitter jag här ute på landet och lyssnar till det underbara ljudet av regn... Känner mej inte ett dugg trött och sliten efter att imorron jobbat 9 dagar i sträck, skulle lätt kunna jobba en vecka till :) Vi får se hur det blir i slutet av september, om jag får stanna kvar på jobbet eller om jag (mot all förmodan) måste söka nytt jobb...
Idag var det sista dagen på jobbet för ganska många, känns lite tråkigt eftersom att det är några av dom som jag har kommit närmast under sommaren..

Sitter och längtar tills på onsdag då det är kräftskiva hos min älskling Evelina med riktigt underbara vänner.. Får se vad jag kommer att äta eftersom att jag inte äter kräftor :P
Men hur som helst så kommer det antagligen att vara en bra dag :) Tyvärr så kan ju inte Loppan vara med och äta kräftor eftersom att hon är i England :/ Men nu har det snart gått en vecka så det är bara sex kvar :)

Jag ska köpa en ny telefon snart, eftersom att min är helt cp.. Ska ha en med qwerty-tangentbord.. Har hittat en som jag gillar, den är både snygg och billig.. Men ska åka och kolla om jag kan få "testa" den innan jag köper den.. För vill ju inte köpa något som jag inte gillar i typ menyn och allt..

See ya later biatches <3 <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

grymt kul kommer vi ha!! :)

2009-08-16 @ 23:48:11
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Evelina

grymt kul kommer vi ha!! :)

2009-08-16 @ 23:48:13
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Angelica

Självklart att vi kommer det :D:D:D

2009-08-17 @ 00:14:42
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: lillesyster & vero

du är väldigt bra på att uppdatera



Puss&Kram

2009-08-20 @ 11:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0