..

Eftersom att någon kommenterade och sa att jag var sjuuuukt seg på att uppdatera, så tänkte jag att jag skulle göra personen glad genom att.... UPPDATERA :)

Men saken är ju de att det inte har hänt så mycket i livet så jag har inte kännt att jag har behövt uppdatera :P Jag har jobbat ganska mycket den här veckan.. Har inte träffat Anders, men det finns ju anledningar till det :P Jag har börjat umgås med en annan snubbe som är sjukt rolig.. Men vi är bara vänner (iallafall än så länge ^^)
Min älskade Loppa åker till England på måndag i 7 veckor :( Kommer sakna henne sjuuuuuukt mycket... Men får se kanske man åker en sväng till England för lite shopping och träffa Loppan :) Får flörta med mamma och se hur det blir :)

Man kanske skulle ta och försöka sova om en stund, ska upp och jobba imorron :) Ska bli ganska skönt att få jobba den här veckan (ser inte fram i mot att jobba kollo 3 timmar men måste ju).. Fick mitt schema för vecka 34 & 35.. Har fått 1 tid på söndag vecka 35 :( Så jag ska kolla på jobbet om det finns extra tider de veckorna.. Sen ska jag höra med min chef om jag får stanna kvar efter sommaren eller om det är dags att söka nytt jobb :/
Hoppas snyggingen jobbar imorron, så man har någonting snyggt att kolla på iallafall :P


See ya later biatches <3 <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Va sött :) Stolt jag blir över dig ^^<3

2009-08-08 @ 00:49:43
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Anna

det kanske var jag som skrev det :)

shit, fatta hur underbart det skulle vara om du kom dit :D:D men åh jag kommer sakna dig och alla jättejätte mycket, jag ska försöka hitta nått bra internet café så kan vi höras iallafall ibland, så vill jag veta om den där killen också :) ha det jättejätte bra nu och gör inget jag inte skulle göra ;) jag älskar dig, pusss <3<3

2009-08-09 @ 14:34:47
Postat av: Angelica

Naaw, min loppa :)

Självklart du ska få veta alllllt :) Jag gör väl aldrig något som du inte skulle göra? ;) (Eller joo haha) Älskar dig meeed, pusssar <3

2009-08-12 @ 19:22:06
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0