:)

För en gångs skull i mitt liv så känns det som att allting går åt mitt håll :)
Visst allt kanske inte är bra men jag känner mej inte sorgsen över en massa saker som jag gjorde förut... Jag har en bra liv med underbara vänner och massa annat...

I'll keep you posted about everything I promise :)

Den här veckan ska bli så jävla rolig... Evis och Linus firar 4 år imorron (Grattis till er, hoppas att det blir minst 4 år till :D), på torsdag blir det bandit fest på Harry B James och på fredag fortsätter vi ha roligt på tatueringsmässan :D Blir två riktigt bra dagar med alla mina älsklingar (från Haninge)...
Idag har jag varit och shoppat lite :P Skulle köpa ett par nya nätstrumpbyxor men hittade inga :S



Köpte istället ett sött linne och en ny tjocktröja :)

Någon som har tips på något ställe som behöver personal? :P Blir ju av med mitt jobb sista september och BEHÖVER verkligen ett jobb ;)
Även fast jag inte vill sluta på mitt jobb, älskar det :'(


See ya later biatches <3 <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kommer bli riktigt bra dagar, du är ju med mig ;)<3

2009-08-26 @ 11:45:39
URL: http://detharvajukul.blogg.se/
Postat av: Anonym

ALLA dina alsklingar? :(

2009-08-26 @ 12:14:11
Postat av: Angelica

Men Loppan (om det nu är du :P) Du kan ju inte följa med, du är ju i England.. Men såklart att du är min älskling.. Your my everything gums :) <3

2009-08-26 @ 19:11:48
URL: http://misslyckad136.blogg.se/
Postat av: andrea

gud vad söt pingvintröjan var :)

2009-09-05 @ 18:37:59
URL: http://andrealm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0