Trååk :P

1. Var det en tjej eller kille som ringde dig senast?


En tjej (Maria)


2. Vad står det på ditt tjugonde sms?


"Jofan men blött som fan :P"


3. Vem ringde du senast?


Mamma


4. Vad har du för bakgrundsbild?


Mej & Loppan från vår studentskiva :)


5. Vilket språk är din mobil på?


Svenska


6. Vad heter din ringsignal?


Plan Three - Triggers


7. Hur många sms har du i din inkorg?


Inkorg: 1002. Utkorg: 0. Skickade: 424. Sparade: 3.


8. Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det ifrån?


"När?" Från pappa


9. Är den 20:nde kontakten en av dina bästa vänner?


Nä men en jävligt skön snubbe :)


10. Har du varit ihop med kontakt nr 1?


Nä men han har varit kär i mej :P


11. Vad har din mobil för färg?


Svart


12. Vad föreställer den första bilden i bilden?

Mej, Eve & Tony på min studentskiva :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan bara gissa varifrån du snott denna lista med tanke på att jag ändrade en fråga innan jag svarade på den själv ;) haha.

2009-08-13 @ 20:36:41
URL: http://haekkinen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha, självklart :P Såg den och tänkte "måste göra den jag med :)"

2009-08-13 @ 22:12:45
URL: http://misslyckad136.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0