Update :)

Onsdag:
Träffade Evis ett tag idag.. Hon bjöd mej på kladdkaka och dricka :P Efter det kom Linus och då var det dags för mej att röra mej hemåt så att de kunde åka till stan för att fira deras 4 års dag :)

Torsdag:
Bandit fest på Harry B James.. Var jätte roligt, träffade massa folk precis som vi brukar göra... Hade skoj med vakterna, blev fotade och lyssnade på grymt bra musik :)


Fredag:
Dagen började med att jag åkte in till stan för att käka lunch med Evis och Jullan... Sen mötte vi upp Filip för att han och Julia skulle till stadshuskällaren...
Efter det gick vi till tunnelbanan för att möta Jenny :P Så vi begav oss till Mariatorget för att gå till Münchenbryggeriet för Stockholm Ink Bash...
Det var grymt häftigt, massa grymma tatuerare på ett och samma ställe :) Och ett ännu större plus på såna här saker va att det var ju så hiiiiimla mycket snygga killar :D
Blev inga tatueringar på någon men jag och Jenny gjorde varsin Industrial piercing :)

Ni vet vart ni hittar fler bilder :)


Justde.. Tack Evis för att du fixade min blogg <3 Den är jättefin :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg ! :)

2009-08-30 @ 20:01:03
URL: http://pruttbarn.blogg.se/
Postat av: malin

Kika gärna in i min blogg :)

2009-09-01 @ 14:14:29
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hej

Kolla gärna in min blogg Säg vad du tycker om min nya design. =)

2009-09-02 @ 00:11:37
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0