Update :)

Denna helg har nästan varit perfekt..
Fredag:
Gick ut med Camilla, Sofia och Maria.. Vi hade det jätte trevligt :)
När vi sen skulle dra hem så hämtade BB och Philip upp Camilla, Maria och Sofia medans jag åkte till centralen för att träffa Christofer... Men tiden gick och ingen Christofer kom, så tillslut åkte jag hem.. Frusen och ensam..
Lördag:
Jobbade 15-22, var riktigt skönt... Tycker inte om att bara sitta hemma, vill göra saker.. Så jag fick äntligen jobba lite :)
Söndag:
Har tagit det otroligt lugnt hela dagen :P
På kvällen bestämde jag och Evis att vi skulle dra på bio, så vi såg Public Enemies.. Den var riktigt bra men jag är otroligt sur över slutet ^^

Nästa vecka ska bli riktigt skoj... Ska umgås med mina älsklingar :) Blir både Bandit och Tatueringsmässa.. Får se vad som händer där :) Förhoppningsvis så får jag jobba lite i veckan också..

Saknar min Loppa.. Nu har hon varit i England alldeles för länge, vill ha hem henne till Sverige igen :(

See ya later biatches <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0