4de advent

Idag är det söndag och det betyder 4de advent :) Nu är det bara 4 dagar kvar till julafton :)
Igår kom Loppan och hennes mamma och hämtade mej och så åkte vi hem till Loppan för att kolla på hennes nya hus.. Det är så himla snyggt, stort är det också är jätte avis.. Var jätte skoj att träffa henne igen, vi catchade up lite och hade det riktigt skoj :) När jag stod och väntade på bussen i söderbymalmsskolan så träffade jag en gammal kompis till mej.. Var ganska trevligt, för han har jag inte träffat sedan typ 8an xD

Just nu sitter jag och funderar på om jag kanske skulle börja klä på mej och ta någonting att äta.. Snart kommer pappa och hämtar mej och då ska vi hem och klä julgranen :D Ska bli skoj, får se vilken tid jag kommer hem eller om jag kommer hem innan vi ska äta middag..

Imorron ska jag träffa mina tjejer för en trevlig liten lunch :) Ska bli mysigt, har ju inte träffat Jenny sedan de åkte till Thailand..

På tisdag ska jag på något möte på Arbetsförmedlingen, kommer inte riktigt ihåg vad det handlade om.. Och efter det ska jag in till kulturhuset i stan för att träffa min jobbcoach Eva :) Får se om vi har kommer fram med något vettigt :)

Just de hittade en bild på rockspot från bandit festen i torsdags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0