Fredag

Idag gick jag upp vid halv 11 och jag va så sjukt trött.. Gick inte och la mej fören vid 5 tiden igår, satt uppe och pratade/camade med en snubbe på msn :) Hade jätte skoj faktiskt men priset jag får betala nu är tröttheten :P Men jag står ut, jag är ju ganska van vid att inte sova..
Vd halv 3 tiden så började jag åka mot pappa.. Träffade Björn i Älvsjö, han skulle till brandbergen och jag till tumba xD ganska skoj tyckte jag :P Va faktiskt ganska skoj att träffa han, har inte sett han sedan något år tillbaka.. När jag stod på perrongen i Älvsjö så börjar det SNÖA :D Helt underbart, I love it.. Väl i Tumba så kommer jag inte med bussen för att den va helt proppfull men tack och lov så gick det en till några minuter senare och jag hann med den andra bussen ut mot landet xD Pustade mej uppför backen och in i värmen..
Kvällen bestod av taco och trevligt sällskap (Camilla, BB, Lotta, Jonas, Sofia och lite senare pappa) vi kollade på Idol finalen.. Tack och lov så vann Erik, fast vet inte riktigt om jag ska vara glad över det :P Vill ju inte att han ska hamna i samma spår som de andra vinnarna.. Men förhoppningsvis så kanske han gör som Agnes och blir etta i USA :D

Aja, just nu så gör jag faktiskt ingenting.. Hoppades på att jag skulle kunna prata med en viss person men blir kanske inte så.. Pratade precis med Loppan men hon har gått och lagt sig nu, so im all alone..

Imorron ska vi åka till Skärholmen och shoppa julklappar :P Hoppas på att jag hinner köpa alla presenter utan att bli helt pank.. Har ju inte direkt ett jobb som jag kan få in pengar på..

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej! Bli medlem du med på gratisbio och få GRATIS biobiljetter, tidningsprenumerationer eller presentkort på din favorit butik. Du kan även delta i massa roliga tävlingar och vinna fina priser. Klicka på länken så kommer du direkt till sidan som kan göra din vardag lite roligare. http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=196719

Pöss så länge!

2009-12-12 @ 20:54:49
URL: http://emeliejosefinecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0