Fredag

Nu är julen ungefär över :P Har varit en riktigt trevlig jul :D
Dagen började hos mamma med besök från mormor och Roffe :D Var riktigt mysigt med allt som tillhör julen.. "Julmaten" som jag inte å, julgranen som är fint pyntat, familj och självklart julklapparna :D Fick en fina saker av mamma, Bella, Bror, Mormor och Roffe :D Tackar så jätte mycket för allt <3 <3
Sedan kom pappa och hämtade mej och vi åkte hem för att fira med farmor, Janne och Putte.. Säger samma sak här, det var jätte trevligt.. Fick en massa saker som jag verkligen behöver (saker tills jag flyttar hemifrån mest) och såklart saker som jag inte visste att jag ville ha men insåg att jag ville xD Tackar så jätte mycket för allt där med <3 <3

Idag så åkte vi hem till Lena för att fira med dom och Lottas föräldrar.. Var ganska intressant om man säger så :P Fick fler julklappar och lunch :D Tack för julklapparna :) <3

Sammanfattat så har denna julen varit den bästa hittills :D

Imorron (lördag) ska jag och Loppan dra ut och fira Jorre som fyller år :D Ska bli roligt, har inte träffat han på länge.. Får se om jag kanske hittar något snyggt att ha på mej imorron när vi ska shoppa lite :D

Ska försöka ta bilder på alla mina julklappar så att ni får se vad jag har fått :D Men jag lovar inget, mitt minne är inte det bästa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0