Fredag

Jag har så extremt tråkigt just nu.. Vill göra någonting riktigt skoj men har ingen att göra något med.. Alla jobbar, bortresta eller festar med folk.. Och lilla jag sitter hemma framför min data och bloggar..
Satt och kollade på Idol förut, satt och skrek framför tvn när Calle gick vidare till final.. Tyckte inte att det var bra alls, det skulle vara Tove och Erik i finalen.. De är bäst och de glänste som fan ikväll.. Jag fick fan rysningar när Erik sjöng Run To The Hills.. Den gjorde han grymt bra :D Han måste fan vinna, eller jag vet inte om jag vill det :P Tvåorna blir ju mer kända så det vore nästan bättre om han kom tvåa ^^

De senaste dagarna som har gått så har jag tänkt mycket på kärlek.. Jag kan inte riktigt förstå hur det kommer sig att jag har så otroligt svårt att hitta killar som jag skulle kunna falla för, sen om jag mot all förmodan hittar en kille som är så gott som allting jag vill ha så har jag ännu svårare att faktiskt falla för han..
Jag vet inte riktigt vad det beror på, är det någonting som har hänt tidigare i mitt liv som gör att jag har satt en spärr för mitt hjärta? Eller beror det på någonting helt annat?
Det verkar som att alla som jag känner har jätte lätt att hitta killar/tjejer som de faller för.. Hur kan vissa ha det så lätt medans andra verkligen måste kämpa?
Känner verkligen hur jobbigt det är när man träffar folk som är tillsammans och man verkligen ser hur lyckliga de är, pussas och gosas och ser så allmänt lyckliga ut..
Om jag ska vara helt ärlig så tror jag nog att jag aldrig har känt så.. Visst min senaste kille Nicklas, jag var faktiskt riktigt förälskad i honom men jag tror nog inte att jag va så där lycklig som man borde vara.. Nicklas om du skulle läsa detta så tro inte att det var någonting som var fel med dig, för du var helt underbar.. Det är någonting med mej som påverkar hur jag känner för detta.. Jag tror verkligen att jag har tappat hoppet om det ni kallar äkta kärlek..!

Imorron ska jag åka in till gamla stan och hjälpa till i garderoben på en restaurang som jag faktiskt inte kommer ihåg vad den heter :P Men förhoppningsvis kommer Evis ihåg det så att jag hamnar rätt :P Vill ju inte gå vilse som jag antagligen ändå kommer att göra eftersom jag inte hittar i stan ^^..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade lilla vän. Sluta tänk så mycket på kärlek. Jag tror att du tänker för mycket så att du analyserar sönder dig själv när du träffar någon.



Var glad för att du inte ödslar bort någon tid på någon som egentligen inte är "Mr Right" Han kommer och när han gör det så vet du direkt att det är han utan att analysera :-) Älskar dig gumman!

2009-12-05 @ 16:56:54
Postat av: Evelina

jag ÄLSKAR dig! <3

2009-12-05 @ 18:05:27
URL: http://www.metrobloggen.se/esaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0